Sharepoint to rozwiązanie dla każdej firmy, która poszukuje wsparcia w codziennej pracy. Szereg aplikacji pomaga przenieść najważniejsze procesy do systemu gdzie każdy z pracowników ma dostęp do:
- zarządzania dokumentami
- archiwum dokumentów
- systemu komunikacji wewnątrz firmy
Sharepoint to nowoczesny intranet
Intranet to określenie funkcjonujące w przedsiębiorstwach już od długiego czasu. Sharepoint to rozwinięcie intranetu, gdzie pracownicy nie tylko mogą wymieniać się informacjami, ale mają też dostęp do wielu narzędzi, które przyśpieszają pracę całej firmy.
Bez problemu za pomocą Sharepointa można zarządzać dokumentami, tworzyć archiwa które będą podzielone w dowolny sposób, tak żeby maksymalnie ułatwiać znalezienie najważniejszych dokumentów. Każdy zespół w firmie może posiadać swoją stronę i to na niej edytować każdy plik i dokument wykorzystywany podczas pracy.
Sharepoint ułatwia pracę zdalną bo każdy z pracowników ma dostęp do całego archiwum przedsiębiorstwa. Biblioteki Shareponta gromadzą pliki w każdym formacie m.in. Microsoft Word, Excel czy też PDF. Liczba plików może być nieograniczona i zaswsze dostosowane do potrzeb firmy.
Komunikacja w firmie poprzez Sharepoint
Niezależnie od tego czy pracownik korzysta z Sharepointa w firmie czy w domu – każda zmiana w dokumencie i utworzenie nowych dokumentów jest aktualizowane automatycznie. Dzięki takiej cyfryzacji przedsiębiorstwa jego wydajność stoi na najwyższym poziomie i nikt nie ma problemu z komunikacją Sharepoint zapisuje każdą zmianę w pliku oraz historię jego edycji co sprawia, że nic nie umknie naszej uwadze.
Sharepoint to też dedykowane rozwiązania dla firm. Jeżeli przedsiębiorstwo posiada szczególne wymagania, nie ma problemu aby stworzyć właściwe rozwiązanie.
Dodaj komentarz