• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego
  • Strona główna

Czas informacji

Wyselekcjonowane wiadomości

  • Czas wolny w domu
    • Zrób to sam
    • W dobrej formie
    • Relaks w domu
  • Kreatywnie z dziećmi
    • Gry i zabawy
    • Porady dla rodziców
  • Posprzątane
    • Porządki w domu
    • Porządki w ogrodzie
  • Ugotowane
    • Ciekawostki kulinarne
    • Porady kulinarne
    • Przepisy kulinarne

Rodzaje reklam na Facebooku

26 sierpnia, 2020 Zostaw komentarz

facebook trzy powiadomienia

Prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku umożliwia nam rozbudowany, ale niezwykle intuicyjny menedżer reklam. Przed wyborem określonego rodzaju kampanii, który chcielibyśmy zastosować, warto zapoznać się z rodzajami reklam, jakie mamy do wyboru. Każdy z nich charakteryzuje się innym wyglądem i predyspozycjami – zapoznaj się z nimi i wybierz najlepszą dla swojej strony!

Rodzaje reklam na Facebooku – prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku

Reklama w formie obrazu 

Cechy charakterystyczne:

  • najpopularniejsza i najprostsza ze wszystkich typów
  • najczęściej składa się z grafiki oraz odnośnika do reklamowanej strony 
  • dozwolony format PNG lub JPG
  • minimalna wysokość i szerokość to 600 pikseli
  • wybór przycisku wzywającego do działania np. Zadzwoń, Pobierz, itp.

Reklama wideo

Cechy charakterystyczne:

  • obsługuje prawie wszystkie formaty wideo, w tym także GIF
  • może zostać uzupełniona o napisy
  • czas trwania wideo to 1 sekunda do 240 minut, ale zalecana długość to 15 sekund
  • dozwolone proporcje to 9:16 lub 16:9
  • maksymalna wielkość pliku to 4 GB

Karuzela

Cechy charakterystyczne:

  • format to kilka (od 2 do 10) kart, z których każda może być obrazem bądź filmem
  • wykorzystywane materiały powinny mieć proporcje kwadratu – 1:1
  • pozwala na sporą kreatywność – można w nieskończoność dobierać różne kombinacje przedstawiające produkty, historie bądź usługi

Kolekcje

Cechy charakterystyczne:

  • opracowane dla urządzeń mobilnych
  • składa się z obrazu głównego oraz filmu mającego za zadanie przyciągnąć uwagę internauty
  • szczególnie polecany dla sklepów internetowych – po kliknięciu w główny element pojawiają się produkty wraz z ceną, które przenoszą do sklepu reklamodawcy

Pokaz slajdów

Cechy charakterystyczne:

  • składa się z maksymalnie 10 obrazów
  • są one wyświetlane pojedynczo, co 0,5 – 5 sekundy
  • ten rodzaj ma także wybór muzyki czy przejścia w postaci zanikania
  • maksymalna długość pokazu to 50 sekund w pętli

Materiał błyskawiczny (kanwa)

Cechy charakterystyczne:

  • najbardziej zaawansowana forma prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku
  • uruchamiana na pełnym ekranie
  • posiada większość możliwości z poprzednich rodzajów reklam
  • dostępnych jest kilka szablonów, ale możemy także stworzyć reklamę samodzielnie od podstaw

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@brett_jorda

W kategorii:Porady

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pierwszy Sidebar

Ostatnie wpisy

  • Czekoladziarki – prosty sposób na gorącą czekoladę!
  • Gin z tonikiem – jak podać, żeby zrobić dobre wrażenie?
  • Metody nauki języków obcych dla dzieci
  • Jak nauczanie zdalne wpływa na edukację uczniów szkoły podstawowej?
  • Earth colours – rodzaje talerzy obiadowych

Najnowsze komentarze

    Copyright © 2023 · Wspierany przez Agencja marketingowa Strategiczni.pl