• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Strona główna

Czas informacji

Wyselekcjonowane wiadomości

  • Czas wolny w domu
    • Zrób to sam
    • W dobrej formie
    • Relaks w domu
  • Kreatywnie z dziećmi
    • Gry i zabawy
    • Porady dla rodziców
  • Posprzątane
    • Porządki w domu
    • Porządki w ogrodzie
  • Ugotowane
    • Ciekawostki kulinarne
    • Porady kulinarne
    • Przepisy kulinarne

Rodzaje reklam na Facebooku

26 sierpnia, 2020 Leave a Comment

facebook trzy powiadomienia

Prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku umożliwia nam rozbudowany, ale niezwykle intuicyjny menedżer reklam. Przed wyborem określonego rodzaju kampanii, który chcielibyśmy zastosować, warto zapoznać się z rodzajami reklam, jakie mamy do wyboru. Każdy z nich charakteryzuje się innym wyglądem i predyspozycjami – zapoznaj się z nimi i wybierz najlepszą dla swojej strony!

Rodzaje reklam na Facebooku – prowadzenie kampanii reklamowych na Facebooku

Reklama w formie obrazu 

Cechy charakterystyczne:

  • najpopularniejsza i najprostsza ze wszystkich typów
  • najczęściej składa się z grafiki oraz odnośnika do reklamowanej strony 
  • dozwolony format PNG lub JPG
  • minimalna wysokość i szerokość to 600 pikseli
  • wybór przycisku wzywającego do działania np. Zadzwoń, Pobierz, itp.

Reklama wideo

Cechy charakterystyczne:

  • obsługuje prawie wszystkie formaty wideo, w tym także GIF
  • może zostać uzupełniona o napisy
  • czas trwania wideo to 1 sekunda do 240 minut, ale zalecana długość to 15 sekund
  • dozwolone proporcje to 9:16 lub 16:9
  • maksymalna wielkość pliku to 4 GB

Karuzela

Cechy charakterystyczne:

  • format to kilka (od 2 do 10) kart, z których każda może być obrazem bądź filmem
  • wykorzystywane materiały powinny mieć proporcje kwadratu – 1:1
  • pozwala na sporą kreatywność – można w nieskończoność dobierać różne kombinacje przedstawiające produkty, historie bądź usługi

Kolekcje

Cechy charakterystyczne:

  • opracowane dla urządzeń mobilnych
  • składa się z obrazu głównego oraz filmu mającego za zadanie przyciągnąć uwagę internauty
  • szczególnie polecany dla sklepów internetowych – po kliknięciu w główny element pojawiają się produkty wraz z ceną, które przenoszą do sklepu reklamodawcy

Pokaz slajdów

Cechy charakterystyczne:

  • składa się z maksymalnie 10 obrazów
  • są one wyświetlane pojedynczo, co 0,5 – 5 sekundy
  • ten rodzaj ma także wybór muzyki czy przejścia w postaci zanikania
  • maksymalna długość pokazu to 50 sekund w pętli

Materiał błyskawiczny (kanwa)

Cechy charakterystyczne:

  • najbardziej zaawansowana forma prowadzenia kampanii reklamowych na Facebooku
  • uruchamiana na pełnym ekranie
  • posiada większość możliwości z poprzednich rodzajów reklam
  • dostępnych jest kilka szablonów, ale możemy także stworzyć reklamę samodzielnie od podstaw

Źródło fotografii: https://unsplash.com/@brett_jorda

Filed Under: Porady

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Primary Sidebar

Najnowsze wpisy

  • Jakie są rodzaje reklam w Google Ads?
  • Pizza, czyli jak placek dla ubogich zdobył międzynarodową sławę
  • 5 sposobów na relaks bez wychodzenia z domu
  • Medytacja – sposób na walkę ze stresem
  • Co jeść, aby czuć się dobrze? – zdrowe przekąski na lepsze samopoczucie

Najnowsze komentarze

  • Dobra forma do wakacji, czyli jaka aktywność fizyczna będzie dla Ciebie najlepsza? o Ćwicz w domu! – proste ćwiczenia, do wykonania których nie potrzebujesz siłowni
  • Ewa o Bieganie – jak zaplanować swój pierwszy jogging?

Copyright © 2021 · Wspierany przez Agencja marketingowa Strategiczni.pl