• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Strona główna

Czas informacji

Wyselekcjonowane wiadomości

  • Czas wolny w domu
    • Zrób to sam
    • W dobrej formie
    • Relaks w domu
  • Kreatywnie z dziećmi
    • Gry i zabawy
    • Porady dla rodziców
  • Posprzątane
    • Porządki w domu
    • Porządki w ogrodzie
  • Ugotowane
    • Ciekawostki kulinarne
    • Porady kulinarne
    • Przepisy kulinarne

Na czym polega pozycjonowanie w Google Maps?

25 września, 2020 Leave a Comment

telefon z mapa google

Prowadzisz firmę w swoim mieście i do tej pory nie wykorzystywałeś Google do tego, aby zyskać nowych klientów? Jeżeli jeszcze nie wiesz, na czym polega pozycjonowanie i co możesz zyskać dzięki obecności w Google Maps, to teraz masz okazję dowiedzieć się więcej. Przeczytaj ten artykuł i rozwijaj swój biznes w wyszukiwarce. 

Pozycjonowanie w mapach Google, czyli jak poprawić swoją lokalną widoczność

Google Maps to jedno z wielu narzędzi, które stworzył gigant z Kalifornii. Jest wykorzystywane nie tylko przez kierowców do tego, aby dotrzeć do celu, ale także do zdobywania podstawowych informacji o firmach, ich usługach oraz produktach. Skuteczne pozycjonowanie w mapach Google jest związane z optymalizacją wizytówki Google Moja Firma. Chcąc zaistnieć w mapach, musisz odpowiednio przygotować wizytówkę, na bieżąco ją monitorować i dostarczać użytkownikom nowe treści. Ale zacznijmy od początku…

Jak założyć wizytówkę w Google Maps?

Po pierwsze musisz posiadać konto Google. To niezbędne do tego, aby stworzyć GMF. W następnej kolejności już na stronie usługi Google Moja Firma możesz przystąpić do wypełnienia swojego firmowego profilu. Na koniec będzie potrzebny kod weryfikacyjny. Ten zostanie przesłany pocztą przez Google na adres firmy, który podasz w wizytówce. Do momentu zweryfikowania Twoja wizytówka pozostanie zablokowana. 

Jak pozycjonować wizytówkę Google Moja Firma?

Już na etapie wypełniania profilu GMF możesz zadbać o skuteczną optymalizację. Im więcej podasz informacji o swojej firmie, tym lepiej. Warto też pamiętać o słowach kluczowych powiązanych z Twoją działalnością i umieszczeniu ich m.in. w opisie firmy. Wizytówka Google Moja Firma to usługa, która wciąż się rozbudowuje. Obecnie w jej ramach klienci mogą m.in. dodawać swoje opinie i nanosić zmiany w profilu Twojej firmy. Wpisy w GMF to opcja, z której powinieneś skorzystać, aby informować swoich klientów o ważnych wydarzeniach i promocjach. Dodatkowe treści pozytywnie wpłyną na pozycjonowanie w mapach Google.   

Co zyskasz, gdy stworzysz wizytówkę Google? Lepszą widoczność w internecie i możliwość dotarcia ze swoimi usługami do większego grona klientów. Twoja firma zasługuje na promocję, która będzie skuteczna i efektywna. Dzięki temu osiągniesz większe zyski. 


Źródło fotografii: https://unsplash.com/@jvkedavies

Filed Under: Uncategorized

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Primary Sidebar

Najnowsze wpisy

  • Jakie są rodzaje reklam w Google Ads?
  • Pizza, czyli jak placek dla ubogich zdobył międzynarodową sławę
  • 5 sposobów na relaks bez wychodzenia z domu
  • Medytacja – sposób na walkę ze stresem
  • Co jeść, aby czuć się dobrze? – zdrowe przekąski na lepsze samopoczucie

Najnowsze komentarze

  • Dobra forma do wakacji, czyli jaka aktywność fizyczna będzie dla Ciebie najlepsza? o Ćwicz w domu! – proste ćwiczenia, do wykonania których nie potrzebujesz siłowni
  • Ewa o Bieganie – jak zaplanować swój pierwszy jogging?

Copyright © 2021 · Wspierany przez Agencja marketingowa Strategiczni.pl