• Przejdź do głównej nawigacji
  • Przejdź do treści
  • Przejdź do głównego paska bocznego
  • Strona główna

Czas informacji

Wyselekcjonowane wiadomości

  • Czas wolny w domu
    • Zrób to sam
    • W dobrej formie
    • Relaks w domu
  • Kreatywnie z dziećmi
    • Gry i zabawy
    • Porady dla rodziców
  • Posprzątane
    • Porządki w domu
    • Porządki w ogrodzie
  • Ugotowane
    • Ciekawostki kulinarne
    • Porady kulinarne
    • Przepisy kulinarne

Na czym polega pozycjonowanie w Google Maps?

25 września, 2020 Zostaw komentarz

telefon z mapa google

Prowadzisz firmę w swoim mieście i do tej pory nie wykorzystywałeś Google do tego, aby zyskać nowych klientów? Jeżeli jeszcze nie wiesz, na czym polega pozycjonowanie i co możesz zyskać dzięki obecności w Google Maps, to teraz masz okazję dowiedzieć się więcej. Przeczytaj ten artykuł i rozwijaj swój biznes w wyszukiwarce. 

Pozycjonowanie w mapach Google, czyli jak poprawić swoją lokalną widoczność

Google Maps to jedno z wielu narzędzi, które stworzył gigant z Kalifornii. Jest wykorzystywane nie tylko przez kierowców do tego, aby dotrzeć do celu, ale także do zdobywania podstawowych informacji o firmach, ich usługach oraz produktach. Skuteczne pozycjonowanie w mapach Google jest związane z optymalizacją wizytówki Google Moja Firma. Chcąc zaistnieć w mapach, musisz odpowiednio przygotować wizytówkę, na bieżąco ją monitorować i dostarczać użytkownikom nowe treści. Ale zacznijmy od początku…

Jak założyć wizytówkę w Google Maps?

Po pierwsze musisz posiadać konto Google. To niezbędne do tego, aby stworzyć GMF. W następnej kolejności już na stronie usługi Google Moja Firma możesz przystąpić do wypełnienia swojego firmowego profilu. Na koniec będzie potrzebny kod weryfikacyjny. Ten zostanie przesłany pocztą przez Google na adres firmy, który podasz w wizytówce. Do momentu zweryfikowania Twoja wizytówka pozostanie zablokowana. 

Jak pozycjonować wizytówkę Google Moja Firma?

Już na etapie wypełniania profilu GMF możesz zadbać o skuteczną optymalizację. Im więcej podasz informacji o swojej firmie, tym lepiej. Warto też pamiętać o słowach kluczowych powiązanych z Twoją działalnością i umieszczeniu ich m.in. w opisie firmy. Wizytówka Google Moja Firma to usługa, która wciąż się rozbudowuje. Obecnie w jej ramach klienci mogą m.in. dodawać swoje opinie i nanosić zmiany w profilu Twojej firmy. Wpisy w GMF to opcja, z której powinieneś skorzystać, aby informować swoich klientów o ważnych wydarzeniach i promocjach. Dodatkowe treści pozytywnie wpłyną na pozycjonowanie w mapach Google.   

Co zyskasz, gdy stworzysz wizytówkę Google? Lepszą widoczność w internecie i możliwość dotarcia ze swoimi usługami do większego grona klientów. Twoja firma zasługuje na promocję, która będzie skuteczna i efektywna. Dzięki temu osiągniesz większe zyski. 


Źródło fotografii: https://unsplash.com/@jvkedavies

W kategorii:Uncategorized

Reader Interactions

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pierwszy Sidebar

Ostatnie wpisy

  • Czekoladziarki – prosty sposób na gorącą czekoladę!
  • Gin z tonikiem – jak podać, żeby zrobić dobre wrażenie?
  • Metody nauki języków obcych dla dzieci
  • Jak nauczanie zdalne wpływa na edukację uczniów szkoły podstawowej?
  • Earth colours – rodzaje talerzy obiadowych

Najnowsze komentarze

    Copyright © 2023 · Wspierany przez Agencja marketingowa Strategiczni.pl